První motorová pila na světě s přímým vstřikováním paliva je od firmy STIHL.
STIHL upevňuje svou pozici top výrobce motorových pil.
Na tradiční podzimní tiskové konferenci zástupci firmy STIHL představili první řetězovou motorovou pilu na světě s přímým vstřikováním paliva, pilu STIHL MS 500i. STIHL tak otevírá nový směr ve vývoji a výrobě motorových pil. Tyto pily budou charakterizovány maximálním výkonem, velmi nízkou hmotností a jednoduchou obsluhou.

Pila STIHL MS 500i - přímé vstřikování, žádný karburátor.
Karburátor v pile doopravdy nenajdete. Vstřikování paliva je řízené elektronicky. To umožňuje dokonalý chod motoru za jakýchkoliv podmínek a navíc přispívá ke snížení spotřeby paliva. Řídící jednotka navíc ukládá veškerá provozní data ve své paměti. V paměti budou uloženy i veškeré chybové zprávy pro lepší a rychlejší diagnostiku závad. Mimochodem, palivo se vstřikuje do klikové skříně (jedná se o 2-taktní motor a ten potřebuje mazání) ne do spalovacího prostoru.
Jednoduchý start pily MS 500i.
Ručním palivovým čerpadlem umístěným pod Stop tlačítkem tlakem palce načerpáte palivo a zatažením za startovací lanko pilu nastartujete. Řídící jednotka se postará o optimální dávkování paliva sama. Odpadá nastavení půl plynu, sytiče apod. Motor vypnete Stop tlačítkem.
Skvělá akcelerace a optimální hmotnost.
Řetěz pily zrychluje z 0 na 100 km/h za pouhých 0,25 sekundy. Pila má navíc velmi malý poměr hmotnosti a výkonu. Ten činí pouhých 1,24kg / kW! Obě hodnoty jsou u sériově vyráběné pily světový rekord.
Technické údaje v kostce.
Kdy bude novinka v prodeji?
Uvedení motorové pily STIHL MS 500i se očekává nejdříve v druhé polovině roku 2018.
Na tradiční podzimní tiskové konferenci zástupci firmy STIHL představili první řetězovou motorovou pilu na světě s přímým vstřikováním paliva, pilu STIHL MS 500i. STIHL tak otevírá nový směr ve vývoji a výrobě motorových pil. Tyto pily budou charakterizovány maximálním výkonem, velmi nízkou hmotností a jednoduchou obsluhou.

Pila STIHL MS 500i - přímé vstřikování, žádný karburátor.
Karburátor v pile doopravdy nenajdete. Vstřikování paliva je řízené elektronicky. To umožňuje dokonalý chod motoru za jakýchkoliv podmínek a navíc přispívá ke snížení spotřeby paliva. Řídící jednotka navíc ukládá veškerá provozní data ve své paměti. V paměti budou uloženy i veškeré chybové zprávy pro lepší a rychlejší diagnostiku závad. Mimochodem, palivo se vstřikuje do klikové skříně (jedná se o 2-taktní motor a ten potřebuje mazání) ne do spalovacího prostoru.
Jednoduchý start pily MS 500i.
Ručním palivovým čerpadlem umístěným pod Stop tlačítkem tlakem palce načerpáte palivo a zatažením za startovací lanko pilu nastartujete. Řídící jednotka se postará o optimální dávkování paliva sama. Odpadá nastavení půl plynu, sytiče apod. Motor vypnete Stop tlačítkem.
Skvělá akcelerace a optimální hmotnost.

Technické údaje v kostce.
- obsah motoru 80 cm3
- výkon 5 kW (6,8 hp)
- zrychlení řetězu 0-100 km/h 0,25s
- hmotnost 6,2 kg
Kdy bude novinka v prodeji?
Uvedení motorové pily STIHL MS 500i se očekává nejdříve v druhé polovině roku 2018.